האם יתקבל ההסדר עם הפרקליטות? גזר הדין של דרעי ינתן בביהמ"ש

ישראל רובין No Comments on האם יתקבל ההסדר עם הפרקליטות? גזר הדין של דרעי ינתן בביהמ"ש

גזר הדין בעניינו של דרעי ינתן היום בבית המשפט: נשיא בתי משפט השלום בירושלים, השופט שמואל הרבסט יחליט האם לקבל את הענישה עליה הוסכם בין דרעי לפרקליטות – מאסר על תנאי בלבד וקנס

אריה דרעי בצאתו מבית המשפט צילום: פלאש 90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בבית משפט השלום בירושלים ינתן היום (שלישי) גזר הדין בעניינו של יו"ר ש"ס, אריה דרעי שהורשע בשבוע על פי הודאתו שעבר בעבירות מס, במסגרת הסדר טיעון.

במסגרת הטיעונים, לעונש דרשו בפרקליטות להטיל על דרעי עונש של 12 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים וקנס כספי של 180 אלף ש"ח, או שנת מאסר תמורתו. היום יחליט נשיא בתי משפט השלום בירושלים, השופט שמואל הרבסט האם לקבל את מתחם הענישה שהוסכם בהסדר הטיעון.

במסגרת הפיילוט החדש עליו הכריזה לאחרונה נשיאת בית המשפט העליון, הדיון ישודר לציבור בשידור וידאו באתר הרשות השופטת. יהיה זה שידור הווידאו הראשון מבית משפט בערכאת שלום או מחוזי.

כאמור, בשבוע שעבר הודה דרעי והורשע בכתב האישום המתוקן נגדו בעבירות של מסירת דוחות וידיעות לא נכונים ללא הצדק סביר, אי הגשת דו"ח ואי ניהול פנקסי חשבונות.

הפרקליט, עו"ד ירון גולומב אמר בבית המשפט: "עברייני מס חותרים תחת השוויון בנטל המס בין אזרחי המדינה, הם פוגעים פגיעה חמורה באזרחי ישראל המשנים על הכלים הציבוריים שנותנת הממשלה והממומן מהמיסים שהיא גובה, גריעת מס מהמדינה, פוגעת במדינה לפעול למען אזרחיה בתחומי בריאות, ביטחון ועוד".

פרקליטו של דרעי, עו"ד נבות תל צור אמר: "לאורך כל שנות החקירה דרעי לא פצה פה ולא צפצף בנוגע לחקירה הזו במשך 6 שנים, למרות שהדברים אכלו אותו מבפנים".

דרעי אמר: "גזרתי על עצמי שתיקה ב-7 שנים אחרונות, גם כשהיו לי ייסורים נוראיים וידעתי שזה שקר. אני לוקח אחריות מלאה, ההסדר נעשה מרצוני".



0 תגובות